13 Nisan 2014 Pazar

KUMAŞLA KUTU KAPLAMA

                                          Vee AYNI KUMAŞLA RANIR

                    Nihayet kutu kaplama konusunda terfi ettik.
İki yıldır  her türlü ayakkabı kutusunu ; düz, desenli,dantelli, satenli....
çeşit çeşit kumaşlarla kapladık,çiçeklerle kurdelelerle bezedik.
Artık sıkıldık.Başka arayışlara girdik.
Olaya farklı materyaller dahil ettik.Daha  iddialı kumaşlar,kalınlaştırıcı süngerler,
metal ve taşlı ayaklar .....
Biz sonuçlardan memnun kaldık.Hem yapımı çok zevkli idi
hem de ortaya çıkan sonuç.

Ve şimdi
İlk ayaklı kutuyu  takdim ediyorum.
Kendisiyle  takım olan ranırı ile birlikde.......
























V





11 yorum:

  1. Makas show yapmış...Çok güzel Serpil Hnm.Taşlı şeyleri pek sevmememe rağmen çok beğendim.Elinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler canım:)) Arada taşlar ,payetler pullar iyi oluyor:))

      Sil
    2. ayakları nerden alıyorsunuz acaba

      Sil
  2. geçekten terfi etmişsiniz. her işinize hayranlıkla bakıyorum.ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ayaklı kutu harika, cidden çok şık bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha büyük ayaklarda var,bekle de gör eminim onları da beğenirsin, öpüyorum.

      Sil
  4. baaayıııldııım , harika bir fikir ve harika bir işçilik
    o kadar şık bir takım oluşturmuşsunuz ki Sibel hanım ellerinize zevkinize sağlık
    kumaşda süpermiş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaşın hakkını yemeyelim. Şimdi düz bir kumaş bu havayı vermezdi elbette.Sevgiler canım...

      Sil
  5. ayakları nereden temin ediyorsunuz acaba ahşap boyamam vardıda çok önceden yapmış güzel olur ayaklar

    YanıtlaSil
  6. Mobilya aksesuarları satan mağazzalrdan alıyorum

    YanıtlaSil