20 Nisan 2014 Pazar

HARF YASTIK


YASTIKLARIMIZ ADIMIZIN BAŞ HARFLERİ OLSUN:))

Harfli yastıklar dikelim dedik,heveslendik ama icraata gelince herkes
bir kenara çekiliverdi..Güya hepimiz çocuklarımızın baş harflerini dikecektik.
Hepsi bir araya gelince sergimize de çok yakışacaktı.Nerdee....
Neyse ki  Ayşemiz var ihaleyi  o na çıkarıverdık,
nasılsa çarçabuk hepsini hallederdi.......
Kalıpları  hazırlayıp kestik. 
Üzerine kullanacağımız aksesuarları ayarladık .Yıldızlar,kelebekler,
yelken ve martılar....Tam güven ,tam destekle Ayşe ye teslim ediverdik..
Bazılarını sizler için resimledim,fikirlerinizi bekliyorum:))))

























Yukarıdaki kozalak bebeği kızım Zeynep hazırladı.Ben çok başarılı buldum,gururla da 
sunmak istedim sizlere.Kutuyu ise Zeynebin giymediği   penye elbisesi ile kapladım.
Kalan kumaşından  gül yaptım kenarına da..













üü

















27 yorum:

  1. Merhaba yastıklarınız çok güzel olmuş dikeninde süsleyenlerinde ellerine sağlık ben çok beğendim güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz.Güzel dualarınızı kendilerine iletirim,sevgiler:))

      Sil
  2. ama s harfi çok güzel olmuş ben de yapabilir miyim ki acaba?zor mu yapması :( elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Yapımı biraz uğraş gerektiriyor deneyiminiz varsa başlayın derim ben,sonra canınız sıkılmasın.
      Teşekkürler tekrar...

      Sil
  3. ama çooook tatlılar :))))))))

    YanıtlaSil
  4. Yastıklar, kullanılan kumaşlar, üstündekiler, yelkenli bilhassa, sonra o kuşlar, hepsi de çok başarılı ;) Çok sevdim hepsini de, yalnız S harfine azcık bi destek mi lazım, yoksa bahar mı çarpmış da azcık mayışıvermiş bilemedim :))
    En güzeli de elbette Zeynep'in kozalak bebeği, ellerine sağlık, bak burda da gördük ki, "Armut dibine düşermiş" :)
    Ayşe'nin de ellerine sağlık, kolay gelsin şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet S de sorun oluşuyor tipi gereği.Beğenmene sevindim Esencim.
      Armutun dibine düşmesi için ne gerekiyorsa yapıyoruz bizzat.
      Ayşe ye selamlarını iletirim.Sevgiler canım..

      Sil
  5. Serpil hanım sizinki el değil sihirli değnek sanki
    Ayşe hanımın ellerine sağlık harika bir iş çıkmış ortaya ama bir M harfi daha olsa saddam yazıyor sanki :))
    kozalak süs bakar bakmaz dikkatimi çekmişti zaten çooook tatlı olmuş çok şirin :)
    bende kızım Kibele'nin K'sini yapıcam yapınca yayınlarım fikirlerinizi alırım :)
    ama sizdeki işçiliği beklemeyin benden :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hakikaten de öyle Tülaycım. Biz gözden o ayrıntıyı kaçırmışız.
      Sende ki bu heves oldukdan sonra ,eminim güzel yapacağından.

      Sil
  6. Hepsi harika olmuş, kumaşları da süslemeleri de çok yakışmış. Zeynep' i de tebrik ederim, en çok onun kozalak süslemesini beğendim :)) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım teşekkürler .Arkadaşım bu işlerin ustası.Zeynep de yetişiyor iyice..

      Sil
  7. Bende çok sevdim, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de o kadar tatlı ki...

    YanıtlaSil
  9. Sen yaparsında güzel olmazmı Serpil'ciğim.Yine her detayı ayrı güzel olmuş ellerinize,emeğinize sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Kozalak bebek bi harika, arada bi de onunla uğraşmış demişdim ki meğer Zeynebim yapmış, kusura bakma ablacım en büyük tebriklerim güzel kızıma... Yastıklara gelince, bu kadar güzel olabilir. Bayıldım ikinizinde ellerine sağlık. Resmen erkek bebek harf figürleri daha bi öne çıkmış. Bayıldım, bu yıl çok arkadaşım bebeği oldu, hediyeleri şimdiden hazır.

    Sevil Gençtürk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen iste yeterki .Ekip çok sağlam.
      Öpüyoruz teyzesi:))

      Sil
  11. Aman allahım bunlar bir harika...Çok güzeller.Kozalak bebeği ben çok beğenmiştim instagramda paylaştığınızda.Gerçekten çok hoş.

    YanıtlaSil
  12. :)) Teşekkürler canım.öpüyorum

    YanıtlaSil
  13. mükemmel olmuşlar, bayıldım. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  14. Hepsi çok ama çok güzel,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar yaptiklarinizi cok begendim ellerinize saglik.Bir sey soracagim.Harf yastiklarinin kalibini cikartirken ara parca kumasin körükle birlestiriyorsunuz degil mi.Simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar yaptiklarinizi cok begendim ellerinize saglik.Bir sey soracagim.Harf yastiklarinin kalibini cikartirken ara parca kumasin körükle birlestiriyorsunuz degil mi.Simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  17. ölçünüz var mı kalıp olarak verir misiniz ?

    YanıtlaSil