19 Şubat 2013 Salı

OYUNCAK KEDİ KAPI SÜSÜ


SEVGİLİ SEVİL E

Sevil cim;  hani Elif doğduğu zaman o na pufuduk çok tatlı bir
 tulum kaban almıştın da ancak 3- 4 ay giyebilmişti, sonra da onu
 benim ufak doğduğunda ben almıştım.Çok severek kullandık ,
teşekkür ediyoruz.
Şimdi o minik kabanı sana kedi olarak geri gönderiyorum.:)))


                                 









                   Sevgili   Mehtap Kaya nın  sitesinden görüp beğendiğim bu kediciğin
                   orjinalinde minik bir şapka var eğer şapkalısını görmek  istersen işte
                  sitenin adresi
                  http://mehtapkaya.blogspot.com/2012/10/kece-kedi-kap-susu.html  .
                  E lifim  hangisini beğenirse ondan takayım.

                  Aaa bu arada  montun gerisi nerede dersen bir dahaki postu bekle.........





19 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) bu arada montta değerlenmiş oldu çok sevdim ben bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hikmet Hanım.Kediciği ilk gördüğümde yapmaya niyetlenmiştim zaten ama kumaşta kararsızdım ,keçemi olsun polarmı diye..Bu mont işi çok denk düştü.Hem değerlendirme, hem hatıra. Sevgilerle

      Sil
  2. Çok sevimli benimde keyif aldığım bir çalışmaydı ellerinize sağlık,link verdiğiniz içinde teşekkür ederim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap Hanım; Sizin özellikle de kumaşla olan çalışmalarınız tam benim zevkime göre.Örnek olduğunuz için ben size teşekkür ediyorum.

      Sil
  3. Çok cici bir şey olmuş Serpil hanım.değerlendirme olmuş hem.Ellerinize sağlık : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feyza Hanım beğenmenize çok sevindim.Sevgiler.

      Sil
  4. Bu modeli çok beğeniyorum, ellerine sağlık, çok şeker olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende çok tatlı bir model.Benim hazırladığımıda beğenmenize çok sevindim.Sevgilerr

      Sil
  5. Gel pisi pisi.. :) harika olmuş ablacım ellerine sağlık :) çocuklarımızın ortak hatırasını ne de güzel değerlendirmişsin..

    Sevgilerimle. Sevil Gençtürk

    YanıtlaSil
  6. Çok cici olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Güzel yeğenim güle güle kullansın.Kalan parçası ile minicik birşey yaptım.Oda bende hatıra kalsın,yarın yayınlarım.Görüşmek dileği ile..

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık.. Çok tatlı olmuş..

    YanıtlaSil
  9. Ayıcıktaaa kedicikteee çerçevelerdeeee çoook güzeller, çooook şirinler, çoook sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim Banu Hanım.Sevgiler sunuyorum...

      Sil
    2. Beğenmenize çok sevindim Banu Hanım.Sevgiler sunuyorum

      Sil
  10. ellerine sağlık cok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler Zübeyde Hanım.Sevgiler

    YanıtlaSil