6 Şubat 2013 Çarşamba

PONPON PERDE



                                              MAKİNE  İLE  PONPON  YAPIMI

Hayatımda hiç pon pon yapmadım desem yeridir.Yapanları çok gördüm ama.
Ne sıkıntılı ve külfetli bir iş.Sevgili Hülya  tatlı oğlu kuzeyin odasına ponponlu bir
 perde yapacak ve bunun için küçük bir alet almış.
Bayıldım;bu aletle neredeyse dakikada bir pon pon yapılıyor.Öbür yöntem neydi öyle
sar sar sar bitmek bilmez hoş bunuda kendin sarıyorsun ama en azından çalışma alanı çok rahat,
 bu da hızlı olmana sebep oluyor. Neyse  o  ponpon ları hazırlarken ben de aşamaları sizin için fotoğraflandırdım.








































 MİNİK KUZEY GÜLE GÜLE KULLANSIN

24 yorum:

  1. süper bir şeymiş bu, ben daha önce görmemiştim. benim mutfak için de süper perde olabilirmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin mutfak perdeniz ,mutfağınıza gayet yakışmış güle güle kullanın

      Sil
  2. evet görmüştüm bu pon pon makinesinden harika olmuş perde :) sanırım ipleri straforara tutturdunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ipleri kurdeleye tutturup, perde düğmeleri dikti

      Sil
  3. Emeğinize sağlık,güzel olmuş.Aparat kulanmadanda yapılabilir,yumak başlangıcındaki gibi parmaklara sarılır,ortadan sıkıca bağlayıp yanlardan kesilip,düzeltilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan Hanım bilgi için teşekkürler.Pon pon severlere duyrulur.

      Sil
  4. Ellerinize sağlık ne güzel cıvıl cıvıl bir görüntü.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. çok güüzel olmuş perde.aparat da güzelmiş hani : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Hanım, Feyza Hanım; çok teşekkür ediyorum sizlere.

      Sil
  6. Çok güzel bende de var pon pon makinasından...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. İlk kez görüyorum çok iyi fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin Hanım, Elmas Hanım çok teşekkür ediyorum. Sevgiler...

      Sil
  8. Harika olmuş ponponlar cam da da çok şık durmuş bloğunuzu da çok beğendim takipcinizim artık

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ediyorum Haskumaş.Ben de sizi takibe aldım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Serpil Hanım, ellerinize sağlık renk seçimi bir harikaymış, evde var ponpon makinesi ama hiç kullanmadım daha, öte yandan o kadar güzel yapmışsınız ki gerçekten insanın bunlardan yapası geliyor, onca zamandır bloglar arası geziyorum bir proje bende böyle güzel bir etki bıraktı çok güzel görünüyorlar gerçekten. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. gooogoook ;hoşgeldiniz..Yazımda belirtim.Bunu yapan benim arkadaşım .Renk seçimi de kendisine ait.Kendisi çok zevkli biridir.Belki birgün kendi bloğunu açar.Sevgilerr

    YanıtlaSil
  12. Ben bu pon pon makinesini ilk kez görüyorum ve çok beğendim, nereden satın alabilirim?
    Pon pon yapmayı çok severim ama dediğiniz gibi uzun süren bir iş, o yüzden üşeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık her yün satan mağazalarda satılıyordur diye düşünüyorum.Bulabilirsiniz umarım.Sevgiler...

      Sil
  13. buda cok hos gozukuyor
    bende kapima yapmistim gectigimiz yaz...
    ama eski tarzda yapmistim ponpomlari
    bu aletide gecenlerde bende gordum
    gule gule kullanin

    YanıtlaSil
  14. Çok çok teşekkür ediyorum,sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. ponponlara bayılıyorum ama paketi pahalı
    sizinki gibi bir makine edinmem gerekiyor demekki
    kızımın odasının kapısına çok hoş durur aslında

    YanıtlaSil