10 Ocak 2015 Cumartesi

AMERİKAN SERVİSİ



BU SERVİSLERİ GÖRMENİZİ ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUMMMM

Herkese merhaba:))
Umarım hepiniz iyisinizdir...
Bu yayınım; sofra dizaynı seven  herkese olsun..
Geçen sezon  arkadaşlarımızın kursta hazırladıkları birbirinden hoş modeller;
yapmak isteyenlere fikir olsun.
Hepinize mutlu bir hafta diliyorum:)))

















               *************************************************************















                    ****************************************************








*********************************************








***************************************************







*************************************










*******************************











9 yorum:

  1. Çook şıklar .Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel, bayıldım Serpil Abla, arkadaşların ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Vaay cok guzeller iyi fikir citcit:))

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlarınızın eline sağlık .takipteyim bana da beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. İlk tasarımı çok beğendim tabii ki hepsi de çok güzeller ellerine sağlık yapanların

    YanıtlaSil
  6. Hepsi şahane, kullanmaya kıyılır mı ?:))
    Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  7. ne zarif işler çıkmış, emeği geçenlerin ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  8. Harika işler çıkmış, emeği geçenlerin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok şık olmuş..
    Sevgilerle..
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil