16 Aralık 2012 Pazar

ÇİÇEKLERİM VE SAKSILARI



KAKTÜSLERİMİN    YENİ  EVİ




Farklı  farklı  kaplarda  duran  kaktüsler  artık  gözümü
yoruyordu . Evvelden  kuru  çiçek  tanzim  edilmiş ahşap  görünümlü
sepeti  beyaza  boyayıp  puantiyeli   bir  kurdele  ile  süsledim












Şimdi  hepsi  bir  arada


AÇELYA VE  BEGONYA

Beyaz  boyadan  içi  küf  olan  kek  kalıbım  ve  koyu  renk  ekmek  sepetim  de 
nasibini  aldı


Kek  kalıbıma  açelya  


Ekmek sepetime  ise  begonya  diktim


Eğer  sizde  sepete  çiçek  dikmek  isterseniz ,  içine  mutlaka
şeffaf  bir  poşet  döşeyin .


Birinden  birine  bir  süs  yapsam  daha  mı iyi  olur   acaba?
Neyse  ona da  bir  şey  düşünürüm  bir ara .




7 yorum:

  1. yaratıcılık işte bu....
    Demet Altın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Demet cim beğenmene sevindim.İlgine çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Hepsi çok güzel gözüküyor!ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. saksı fikirleri harika. bu arada gözümden kaçmadı sizde sukulent seviyorsunuz. son zamanlarda vazgeçilmezim haline geldi benim de :) ellerinize sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara herşeyi saksıya dönüştürme isteği vardı içimde.
      Evet bu tip bitkiler hoş gözüktükleri kadar,bakımları da kolay olduklarından beni mutlu ediyorlar.Benden de sana sevgiler....

      Sil
  4. BEYAZ GİBİSİ YOK DEĞİLMİ SERPİL HANIM :)
    BENCE HERKEZİN BİR BEYAZ DÖNEMİ OLUYOR
    BENDE TAM İŞTE O DÖNEMDEYİM :)
    SAKSILARIN ESKİ HALİNİ BİLMİYORUM AMA BU BEYAZ HALLERİ ÇOK ÇOK GÜZEL
    ELLERİNİZE SAĞLIK SERPİL HANIM :)

    YanıtlaSil