24 Kasım 2014 Pazartesi

AHŞAP HARF

HERKESE GÜNAYDINNN

Bugün sizlere hem ahşaptan kesilmiş tek bir harfin,
uygun bir çerçeve içerisinde  ne kadar da güzel durduğunu,
hem de  farklı objelerle kombinleme fikrini sunmak istedim..
Duvardaki home ve love yazısıda Makasın Dansı ürünü..
Ahşap üzerinde siyah ve   kırık beyazın birbirine çok yakıştığını 
düşünen biri olarak;çalışmalarımda  bu renklere sık sık yer veriyorum.
Duvarına çerçevelerden bir kombin yapmak isteyip de bunları
 birbirine uydurmak da sorun yaşayanlar, bu tarz bir kombini
 tercih edebilirler..hatta uyumlu bir saat, ve farklı  objelerle de 
daha da büyük bir duvar dekoru elde edebilirler...









                             HARFLERLE DANS Albümümüz için;
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.970660066300760.1073741829.518721944827910&type=1

19 yorum:

  1. ne kadar şık durmuş, zevkli hatunsun valla:) çerçeve içindeki yazıları ben de çok beğeniyorum, eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. çok hoş görünüyorlar gerçekten :))

    YanıtlaSil
  3. şahane olmuşlar ellerinize sağlık,eşimin adının baş harfi o 's' yi alıp kaçasım geldi:))))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel gerçekten, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. çok şık tasarımlar canım.emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. cok guzel...hatta cok cok guzel:))))))
    diger objelerede dahil bu guzellige.........

    YanıtlaSil
  7. harika olmuşlar Serpilcim yine müthiş fikirler senden çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldımmmm,sen her konuda çok yeteneklisin Serpilciğim inşallah emeklerinin karşılığını alırsın.
    Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))İnşallah Mehtap ablacım...Hepiimiz için ...

      Sil
  9. Serpil hanım bayıldım, bu güzel fikirler için çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  10. ::) Ehh fikirlermizi paylaşarak büyüyoruz öyle değil mi:))

    YanıtlaSil
  11. cokkk begendim calismalarinizi :)

    YanıtlaSil