26 Ekim 2014 Pazar

KÜÇÜK SANDIK

                                                     
                                        FARKLI BİR HEDİYELİK
             Herkese mutlu ,bereketli bol verimli bir hafta diliyorum,
            Bu yayınımda sizlere nikah şekeri tasarımlarımdan birini sunacağım
            Bu minik sandığı ilk gördüğümde; benim konseptimde bu da olmalı dedim..
            VE.... hemen  hazırlıklarını yaptım.Mum eskitme çalıştım.içini saten kurdele ile döşedim.
            Üzerini  için gri tül ve minik pembe çiçeklerle donattım...
            Bizim zamanımızda yoktu böyle el yapımı özel şeyler.
            Ben de o zamanlar hiç akıl etmemişim demek ki..
            Şimdi düşünüyorum da davetlilerime şöyle bir sandık hediye etseydim ne hoş olurdu:))


           











                           Sizler özel günlerinzde  sevdiklerinize böyle bir hediye vermek isterseniz bana ulaşın.

9 yorum:

  1. Pek de güzel olmuş, yeniler şanslı, seçenek bol, hele ki el emeği ile yapılanların yeri bambaşka arkadaşım. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler bir alem canım,türlü türlü detaylar,her şey birbirinden zevkli....Açık havalar da resim çekilmekler,temalı düğün hazırlıkları...Muratlarına eriyorlar ama canları da çıkıyor:)))

      Sil
  2. Serpiciğim yaptığın her iş çok özel ve güzel oluyor.
    Üzerinde ne çok emek var her bir detayı ayrı güzel olmuş ellerine,gönlüne sağlık.
    Sevgilerimle çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni çok öpüyorum,sevgiler ablacım....

      Sil
  3. Çok değerli ve güzel bir özel gün hediyesi olur gerçekten. Ellerinize sağlık, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. :)) Teşekkürler canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çook güzel olmuş , renk seçimlerin öyle hoş ki ellerine zevkine sağlık , sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Ne yapsak yenidenmi evlensek, yoksa nikahmi tazelesek? :)
    Biz cok erken evlenmisiz coooookkkkk :(
    Elinize saglik, cok chic bir sandik...

    YanıtlaSil
  7. çok şık ve çok zevkli elinize sağlık ;D

    YanıtlaSil